سمپاشی ساس ، موریانه ، سوسک ، رتیل ،نابودی ساس در مشهد

ریشه کنی و سمپاشی سوسک، موریانه،ساس،ضدعفونی( آفات انباری ) ۰۹۱۵۹۱۷۴۱۴۶ ۰۵۱۱۶۰۸۳۳۳۵ شرکت سبزآراد خراسان

سمپاشی ساس ، موریانه ، سوسک ، رتیل ،نابودی ساس در مشهد

ریشه کنی و سمپاشی سوسک، موریانه،ساس،ضدعفونی( آفات انباری ) ۰۹۱۵۹۱۷۴۱۴۶ ۰۵۱۱۶۰۸۳۳۳۵ شرکت سبزآراد خراسان

ساس

ساس تختخواب 
 




 

 هفتاد و چهار گونه ساس از خانواده سیمیسیده از انسان خونخواری می کنند . از این 74 گونه ، شایع ترین گونه CIMEX  LECTULARIOUS  می باشد که به ساس تختخواب معروف است . گونه هایی از ساس وجود دارد که خفاش ، پرستو و کبوتر میزبان آن گونه ها می باشند . اما این گونه ها نیز با دستیابی به فرصت مناسب می توانند بر روی بدن انسان خونخواری کنند .


ادامه مطلب ...

موریانه

 موریانه های از راسته Isoptera حشراتی هستند با اندازه کوچک تا متوسط که به صورت دسته جمعی زندگی می کنند و از این نظر تکامل زیادی پیدا کرده اند.  

ادامه مطلب ...

شرکتهای خدمات سمپاشی منازل باید مجوز وزارت بهداشت داشته باشند

از شرکت‌های سم‌پاشی مجوز بخواهید

با گرم شدن هوا دوباره سر و کله حشراتی مانند پشه، موریانه، مگس، سوسک، ساس و مورچه پیدا می‌شود و گاهی وجود آنها در داخل خانه به قدری آزاردهنده است که نه تنها موجب سلب آسایش و به خطر افتادن سلامت افراد ساکن در آن محیط می‌شود البته برای مبارزه با همه آنها راهکارهایی وجود دارد که زیاد جدی گرفته نمی‌شود و اغلب افراد به سراغ آگهی روزنامه‌ها می‌روند تا از شرکتی که خدمات سمپاشی انجام می‌دهد، کمک بگیرند. اگر شما هم سری به صفحات نیازمندی در بحث خدمات خانگی بزنید، در ستون سمپاشی، با نام تعداد زیادی شرکت مواجه می‌شوید.

دکتر مهرداد حلوایی، متخصص فیزیولوژی جانوری و کنترل آفات شهری و صنعتی درباره فعالیت شرکت‌های سم‌پاشی می‌گوید: «نکته مهم این است که افراد غیرمتخصص با استفاده از سم‌های نباتی سلامت افراد به خصوص کودکان، میانسالان، خانم‌های باردار و بیماران قلبی، ریوی، کلیوی و... را به خطر می‌اندازند. در عین حال، استفاده از این سموم غیراستاندارد و تایید نشده خطر سقط جنین، مشکلات پوستی، عصبی و تنفسی را افزایش می‌دهد. متاسفانه اولین حربه ما در دنیای امروز، استفاده از سموم شیمیایی است و افرادی هم هستند که خودشان از عطاری‌ها سم می‌خرند و بدون در نظر گرفتن دوز مربوطه و با دستورالعمل‌های اشتباه، از آن استفاده می‌کنند و نمی‌دانند با این کار علاوه بر آسیب به سلامت افراد خانهحشرات هدف را نسبت به این سموم مقاوم می‌کنند. گاهی ریختن این سم‌ها در چاه‌های فاضلاب موجب بیماری و نابودی میکروارگانیسم‌های لازم در چاه می‌شوند و به محیط زیست آسیب می‌رسانند. بسیاری از سم‌های موجود در عطاری‌ها و سم‌فروشی‌های غیرمعتبر، سموم گیاهی درجه پایین و محتوی مواد دکلره است که می‌توانند تا 40 سال در محل باقی می‌مانند و جزو خانواده د.د.ت محسوب می‌شوند و خطرآفرین هستند.»